Гарантії та повернення

ГАРАНТІЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ

 

Умови гарантії

Термін гарантії на вироби – 24 місяці, якщо інше не обумовлено Договором. Гарантійний термін починається з моменту доставки і отримання Замовлення в місці призначення, яке зазначене у Замовленні. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених Виробником.

При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті.

Дефекти виробів, виявлені в момент прийому замовлення і виникли з вини Виробника, будуть безкоштовно усунені Виробником. У разі виявлення дефектів товарів вироблених за індивідуальним замовленням, вони усуваються згідно умов гарантійного обслуговування.

Претензії по зовнішньому вигляду виробу, а також невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні Замовлення. Після доставки та збирання меблів такі претензії не приймаються, а всі додаткові роботи здійснюються за рахунок Замовника.

Претензії щодо прихованих недоліків приймаються на протязі 10 (десяти) календарних днів з моменту одержання меблів в письмовій формі (поштою чи засобом факсимільного зв’язку) за умови підтвердження, що зазначені дефекти є виробничими (висновком експерта ТПП України, фотографіями або в іншому порядку письмово погодженому з Виконавцем), а не виникли в результаті порушення правил експлуатації, транспортування, зберігання, складання та інше).

Всі виявлені Замовником недоліки по комплектації і якості меблів при їх прийманні підлягають усуненню протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту письмового повідомлення Виконавця.

Замовник зобов’язаний користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням і дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

 

Гарантійне обслуговування не здійснюється у разі:

  • закінчення гарантійного терміну;

  • невиконання умов експлуатації;

  • наявності на виробі механічних пошкоджень;

  • порушень інструкції по експлуатації меблів;

  • перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації;

  • нанесення шкоди виробу або його втрата внаслідок форс-мажорних обставин (війна, стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки і т.д.);

  • нанесення шкоди виробу в результаті умисних або помилкових дій Замовника, або третіх осіб;

  • нанесення шкоди виробу, внаслідок потрапляння всередину або на поверхню виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д .;

  • наявності слідів стороннього втручання у виріб або його ремонту самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Виробником;

  • нанесення виробу шкоди в результаті внесення змін до його конструкції;

  • використання виробу в виробничих цілях;

  • відсутності документа, що підтверджує факт покупки товару.

 

 

Гарантія не поширюється:

  • на дефекти, що виникли в результаті неправильного зберігання або експлуатації виробу;

  • на пошкодження в результаті самостійної доставки товару Замовником;

  • на брак при складанні або монтажі в результаті самостійного проведення Замовником зазначених робіт;

  • при забрудненні товару;

  • на розриви тканини і поломки від навантажень, не передбачених стандартом і нормативно-правовими актами України.

 

Дефектами меблів не є:

  • незначні відмінності у відтінках і фактурі оббивних тканин і шкір;

  • незначні відмінності у відтінках кольору і малюнка покриття (декору);

  • легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникаючі після легкого розгладження;

  • дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів;

Використовувати вироби можна виключно з метою, в спосіб і в порядку, які не суперечать чинному законодавству. Виробник не несе відповідальності за мету, спосіб і порядок використання виробів і не відповідає за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену виробом.

 

Обмін або повернення товару

Замовник має право обміняти або повернути товар неналежної якості в терміни, встановлені законом «Про захист прав споживачів». Ця процедура здійснюється самостійно Замовником за власний рахунок.

Щоб скористатися правом на повернення товару, Замовник повинен надати Виробнику докази того, що виріб не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, відсутні зовнішні ушкодження (подряпини, потертості, відколи).

Транспортування Товару для його заміни, повернення, ремонту здійснюється за рахунок Замовника адресною доставкою на адресу складу Виробника: Україна, 78208, Івано-Франківська обл., Коломийський р-н., м. Коломия, вул. Гетьмана Івана Мазепи, б. 298.

 

Повернення товару можливе тільки в разі придбання готових виробів, які були в наявності на складі Виробника на момент покупки. Всі товари, які виробляються за індивідуальним проектом або замовленням (меблі з вибором тканини, нестандартних розмірів та кольорів тощо) поверненню та обміну не підлягають.

 

Повернення коштів

Для повернення грошових коштів за товар належної якості, покупцеві необхідно виконати декілька дій:

  • звернутися до Виробника із заявою на повернення коштів на електронну адресу: 4loft.office@gmail.com, або за номером телефону: +380981833344;

  • повернути придбаний товар в цілій упаковці і з повною комплектацією;

  • надати квитанцію про покупку.

При поверненні товару належної якості розрахунки із Замовником проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються Замовнику протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Виробником товару.

Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата.

 

У випадку виникнення у Вас будь-яких питань, просимо Вас звертатись до Виробника на електронну пошту за адресою: 4loft.office@gmail.com.