Гарантії та повернення
ГАРАНТІЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ
Умови гарантії
Термін гарантії на вироби – 24 місяці, якщо інше не обумовлено Договором. Гарантійний термін починається з моменту доставки і отримання Замовлення в місці призначення, яке зазначене у Замовленні. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених Виробником.
При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті.
Дефекти виробів, виявлені в момент прийому замовлення і виникли з вини Виробника, будуть безкоштовно усунені Виробником. У разі виявлення дефектів товарів вироблених за індивідуальним замовленням, вони усуваються згідно умов гарантійного обслуговування.
Претензії по зовнішньому вигляду виробу, а також невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні Замовлення. Після доставки та збирання меблів такі претензії не приймаються, а всі додаткові роботи здійснюються за рахунок Замовника.
Претензії щодо прихованих недоліків приймаються на протязі 10 (десяти) календарних днів з моменту одержання меблів в письмовій формі (поштою чи засобом факсимільного зв’язку) за умови підтвердження, що зазначені дефекти є виробничими (висновком експерта ТПП України, фотографіями або в іншому порядку письмово погодженому з Виконавцем), а не виникли в результаті порушення правил експлуатації, транспортування, зберігання, складання та інше).
Всі виявлені Замовником недоліки по комплектації і якості меблів при їх прийманні підлягають усуненню протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту письмового повідомлення Виконавця.
Замовник зобов’язаний користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням і дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Гарантійне обслуговування не здійснюється у разі:
-
закінчення гарантійного терміну;
-
невиконання умов експлуатації;
-
наявності на виробі механічних пошкоджень;
-
порушень інструкції по експлуатації меблів;
-
перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації;
-
нанесення шкоди виробу або його втрата внаслідок форс-мажорних обставин (війна, стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки і т.д.);
-
нанесення шкоди виробу в результаті умисних або помилкових дій Замовника, або третіх осіб;
-
нанесення шкоди виробу, внаслідок потрапляння всередину або на поверхню виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д .;
-
наявності слідів стороннього втручання у виріб або його ремонту самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Виробником;
-
нанесення виробу шкоди в результаті внесення змін до його конструкції;
-
використання виробу в виробничих цілях;
-
відсутності документа, що підтверджує факт покупки товару.
Гарантія не поширюється:
-
на дефекти, що виникли в результаті неправильного зберігання або експлуатації виробу;
-
на пошкодження в результаті самостійної доставки товару Замовником;
-
на брак при складанні або монтажі в результаті самостійного проведення Замовником зазначених робіт;
-
при забрудненні товару;
-
на розриви тканини і поломки від навантажень, не передбачених стандартом і нормативно-правовими актами України.
Дефектами меблів не є:
-
незначні відмінності у відтінках і фактурі оббивних тканин і шкір;
-
незначні відмінності у відтінках кольору і малюнка покриття (декору);
-
легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникаючі після легкого розгладження;
-
дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів;
Використовувати вироби можна виключно з метою, в спосіб і в порядку, які не суперечать чинному законодавству. Виробник не несе відповідальності за мету, спосіб і порядок використання виробів і не відповідає за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену виробом.
Обмін або повернення товару
Замовник має право обміняти або повернути товар неналежної якості в терміни, встановлені законом «Про захист прав споживачів». Ця процедура здійснюється самостійно Замовником за власний рахунок.
Щоб скористатися правом на повернення товару, Замовник повинен надати Виробнику докази того, що виріб не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, відсутні зовнішні ушкодження (подряпини, потертості, відколи).
Транспортування Товару для його заміни, повернення, ремонту здійснюється за рахунок Замовника адресною доставкою на адресу складу Виробника: Україна, 78208, Івано-Франківська обл., Коломийський р-н., м. Коломия, вул. Гетьмана Івана Мазепи, б. 298.
Повернення товару можливе тільки в разі придбання готових виробів, які були в наявності на складі Виробника на момент покупки. Всі товари, які виробляються за індивідуальним проектом або замовленням (меблі з вибором тканини, нестандартних розмірів та кольорів тощо) поверненню та обміну не підлягають.
Повернення коштів
Для повернення грошових коштів за товар належної якості, покупцеві необхідно виконати декілька дій:
-
звернутися до Виробника із заявою на повернення коштів на електронну адресу: 4loft.office@gmail.com, або за номером телефону: +380981833344;
-
повернути придбаний товар в цілій упаковці і з повною комплектацією;
-
надати квитанцію про покупку.
При поверненні товару належної якості розрахунки із Замовником проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються Замовнику протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Виробником товару.
Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата.
У випадку виникнення у Вас будь-яких питань, просимо Вас звертатись до Виробника на електронну пошту за адресою: 4loft.office@gmail.com.