Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти Знижка 12% на комплекти

Гарантії та повернення

ГАРАНТІЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ

 

Умови гарантії

Термін гарантії на вироби – 24 місяці, якщо інше не обумовлено Договором. Гарантійний термін починається з моменту доставки і отримання Замовлення в місці призначення, яке зазначене у Замовленні. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених Виробником.

При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті.

Дефекти виробів, виявлені в момент прийому замовлення і виникли з вини Виробника, будуть безкоштовно усунені Виробником. У разі виявлення дефектів товарів вироблених за індивідуальним замовленням, вони усуваються згідно умов гарантійного обслуговування.

Претензії по зовнішньому вигляду виробу, а також невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні Замовлення. Після доставки та збирання меблів такі претензії не приймаються, а всі додаткові роботи здійснюються за рахунок Замовника.

Претензії щодо прихованих недоліків приймаються на протязі 10 (десяти) календарних днів з моменту одержання меблів в письмовій формі (поштою чи засобом факсимільного зв’язку) за умови підтвердження, що зазначені дефекти є виробничими (висновком експерта ТПП України, фотографіями або в іншому порядку письмово погодженому з Виконавцем), а не виникли в результаті порушення правил експлуатації, транспортування, зберігання, складання та інше).

Всі виявлені Замовником недоліки по комплектації і якості меблів при їх прийманні підлягають усуненню протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту письмового повідомлення Виконавця.

Замовник зобов’язаний користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням і дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

 

Гарантійне обслуговування не здійснюється у разі:

  • закінчення гарантійного терміну;

  • невиконання умов експлуатації;

  • наявності на виробі механічних пошкоджень;

  • порушень інструкції по експлуатації меблів;

  • перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації;

  • нанесення шкоди виробу або його втрата внаслідок форс-мажорних обставин (війна, стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки і т.д.);

  • нанесення шкоди виробу в результаті умисних або помилкових дій Замовника, або третіх осіб;

  • нанесення шкоди виробу, внаслідок потрапляння всередину або на поверхню виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д .;

  • наявності слідів стороннього втручання у виріб або його ремонту самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Виробником;

  • нанесення виробу шкоди в результаті внесення змін до його конструкції;

  • використання виробу в виробничих цілях;

  • відсутності документа, що підтверджує факт покупки товару.

 

 

Гарантія не поширюється:

  • на дефекти, що виникли в результаті неправильного зберігання або експлуатації виробу;

  • на пошкодження в результаті самостійної доставки товару Замовником;

  • на брак при складанні або монтажі в результаті самостійного проведення Замовником зазначених робіт;

  • при забрудненні товару;

  • на розриви тканини і поломки від навантажень, не передбачених стандартом і нормативно-правовими актами України.

 

Дефектами меблів не є:

  • незначні відмінності у відтінках і фактурі оббивних тканин і шкір;

  • незначні відмінності у відтінках кольору і малюнка покриття (декору);

  • легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникаючі після легкого розгладження;

  • дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів;

Використовувати вироби можна виключно з метою, в спосіб і в порядку, які не суперечать чинному законодавству. Виробник не несе відповідальності за мету, спосіб і порядок використання виробів і не відповідає за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену виробом.

 

Обмін або повернення товару

Замовник має право обміняти або повернути товар неналежної якості в терміни, встановлені законом «Про захист прав споживачів». Ця процедура здійснюється самостійно Замовником за власний рахунок.

Щоб скористатися правом на повернення товару, Замовник повинен надати Виробнику докази того, що виріб не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, відсутні зовнішні ушкодження (подряпини, потертості, відколи).

Транспортування Товару для його заміни, повернення, ремонту здійснюється за рахунок Замовника адресною доставкою на адресу складу Виробника: Україна, 78208, Івано-Франківська обл., Коломийський р-н., м. Коломия, вул. Гетьмана Івана Мазепи, б. 298.

Повернення товару можливе тільки в разі придбання готових виробів, які були в наявності на складі Виробника на момент покупки. Всі товари, які виробляються за індивідуальним проектом або замовленням (меблі з вибором тканини, нестандартних розмірів та кольорів тощо) поверненню та обміну не підлягають.

 

Повернення коштів

Для повернення грошових коштів за товар належної якості, покупцеві необхідно виконати декілька дій:

1) звернутися до Виробника із заявою на повернення коштів на електронну адресу: 4loft.office@gmail.com, або за номером телефону: +380981833344;

2) повернути придбаний товар в цілій упаковці і з повною комплектацією; надати квитанцію про покупку.

При поверненні товару належної якості розрахунки із Замовником проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі.

Гроші, сплачені за товар, повертаються Замовнику протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Виробником товару. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата.

 Важливо!

Повернення коштів не здійснюється, якщо товар був виготовлений за індивідуальним замовленням (змінені розміри, товщина матеріалів, висота бортів, візуальний вигляд чи інші параметри, відмінні від стандартного виробу).

У випадку виникнення у Вас будь-яких питань, просимо Вас звертатись до Виробника на електронну пошту за адресою: 4loft.office@gmail.com.